REZERWACJA ONLINE

SPRAWDŹ TERMIN

ANTAŁÓWKA TERMY & MED

SPRAWDŹ TERMIN

PENSJONAT BIAŁY POTOK

SPRAWDŹ TERMIN

PENSJONAT TELIMENA

SPRAWDŹ TERMIN

WILLA PAN TADEUSZ

SPRAWDŹ TERMIN

HOTEL TATRY

SPRAWDŹ TERMIN

ZAJAZD GÓRSKI KUŹNICE

HOTELE | TERMY&MED | RESTAURACJE

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Zatrzymaj się w jednym z naszych obiektów i uzyskaj dostęp do spersonalizowanych korzyści. Spełnij poniższe warunki i ciesz się rabatami.

  1. Warunkiem uczestnictwa w programie jest skorzystanie z usług hotelarskich w obiektach noclegowych POLSKIE TATRY S.A. o wartości minimum 1500 PLN.
  2. Chcąc przystąpić do programu, klient wyraża chęć przystąpienia poprzez wypełnienie i podpisanie Karty Uczestnika Programu Lojalnościowego POLSKIE TATRY S.A.
  3. Rabat na usługi noclegowe udzielany jest przy kolejnym pobycie w obiektach POLSKIE TATRY S.A.
  4. Uczestnik programu otrzymuje następujące rabaty od cen cennika podstawowego:
    • rabat na usługi noclegowe w wysokości 10% w sezonie, Zespole Pensjonatów Antałówka*** i Zespole Pensjonatów Dolina Białego***,
    • rabat na usługi noclegowe w wysokości 20% poza sezonem w Zespole Pensjonatów Antałówka*** oraz Zespole Pensjonatów Dolina Białego***,
    • rabat na usługi noclegowe w wysokości 10% w Hotelu Tatry***,
    • 5% rabatu na pakiety pobytowe 7 i 14 dniowe,
    • podczas pobytu w naszych obiektach noclegowych w cenie wstęp do Term Zakopiańskich – atrakcje wodne ( rodzaj przysługującego wstępu określony jest na podstawie długości pobytu),
    • 10% rabatu w kręgielni na terenie Term Zakopaińskich oraz wypożyczenie butów bez dodatkowych opłat,
    • 10% rabatu na usługi gastronomiczne w Karczmie Regionalnej Biały Potok,
    • 10% rabatu na usługi gastronomiczne i noclegowe w Zajeździe Górskim Kuźnice.
  5. Udział w programie mogą brać wyłącznie Goście indywidualni.
  6. Karta Stałego Klienta uprawniająca do uczestnictwa w programie jest kartą imienną i nie może być udostępniana osobom trzecim.
  7. Aby otrzymać rabat należy przed zameldowaniem się w hotelu/pensjonacie okazać pracownikowi recepcji Kartę Stałego Klienta otrzymaną w trakcie ostatniego pobytu w jednym z obiektów noclegowych Spółki.
  8. Karta Stałego Klienta jest nieważna, jeżeli została uszkodzona w sposób, który uniemożliwia identyfikację osoby uprawnionej lub nasuwa podejrzenia co do jej autentyczności.
  9. Dane osobowe uczestnika programu są przechowywane zgodnie ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926 z późn. zm.).
  10. Każdy uczestnik programu ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz wniesienia sprzeciwu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926 z późn. zm.).
  11. Rabaty z programu lojalnościowego nie mogą być łączone z innymi ofertami promocyjnymi, Gość sam wybiera najbardziej korzystną finansowo dla siebie w danej chwili ofertę.
  12. Klient po podpisaniu Karty Uczestnika Programu Lojalnościowego POLSKIE TATRY S.A. akceptuje treść regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych.
  13. Administratorem danych osobowych jest Spółka POLSKIE TATRY S.A. z siedzibą ul. Droga do Białego 7c, 34-500 Zakopane. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany w niniejszym regulaminie.
  14. Regulamin obowiązuje od dnia 10.05.2010r. do odwołania.


 

Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Jeśli odmówisz używania plików cookie, ta witryna może nie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Akceptuj wszystkie
Zrezygnuj z wszystkich
Analityczne
Narzędzia używane do analizy danych w celu pomiaru skuteczności strony internetowej i zrozumienia, jak ona działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Akceptuj
Odrzuć
Zapisz