REZERWACJA ONLINE

SPRAWDŹ TERMIN

KOMPLEKS ANTAŁÓWKA

SPRAWDŹ TERMIN

PENSJONAT BIAŁY POTOK

SPRAWDŹ TERMIN

PENSJONAT TELIMENA

SPRAWDŹ TERMIN

WILLA PAN TADEUSZ

SPRAWDŹ TERMIN

HOTEL TATRY

SPRAWDŹ TERMIN

ZAJAZD GÓRSKI KUŹNICE

HOTELE | TERMY&MED | RESTAURACJE

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Zatrzymaj się w jednym z naszych obiektów i uzyskaj dostęp do spersonalizowanych korzyści. Spełnij poniższe warunki i ciesz się rabatami.

  1. Warunkiem uczestnictwa w programie jest skorzystanie z usług hotelarskich w obiektach noclegowych POLSKIE TATRY S.A. o wartości minimum 1500 PLN.
  2. Chcąc przystąpić do programu, klient wyraża chęć przystąpienia poprzez wypełnienie i podpisanie Karty Uczestnika Programu Lojalnościowego POLSKIE TATRY S.A.
  3. Rabat na usługi noclegowe udzielany jest przy kolejnym pobycie w obiektach POLSKIE TATRY S.A.
  4. Uczestnik programu otrzymuje następujące rabaty od cen cennika podstawowego:
    • rabat na usługi noclegowe w wysokości 10% w sezonie, Zespole Pensjonatów Antałówka*** i Zespole Pensjonatów Dolina Białego***,
    • rabat na usługi noclegowe w wysokości 20% poza sezonem w Zespole Pensjonatów Antałówka*** oraz Zespole Pensjonatów Dolina Białego***,
    • rabat na usługi noclegowe w wysokości 10% w Hotelu Tatry***,
    • 5% rabatu na pakiety pobytowe 7 i 14 dniowe,
    • podczas pobytu w naszych obiektach noclegowych w cenie wstęp do Aqua Park Zakopane – atrakcje wodne ( rodzaj przysługującego wstępu określony jest na podstawie długości pobytu),
    • 10% rabatu w kręgielni na terenie Aqua Park Zakopane oraz wypożyczenie butów bez dodatkowych opłat,
    • 10% rabatu na usługi gastronomiczne w Karczmie Regionalnej Biały Potok,
    • 10% rabatu na usługi gastronomiczne i noclegowe w Zajeździe Górskim Kuźnice.
  5. Udział w programie mogą brać wyłącznie Goście indywidualni.
  6. Karta Stałego Klienta uprawniająca do uczestnictwa w programie jest kartą imienną i nie może być udostępniana osobom trzecim.
  7. Aby otrzymać rabat należy przed zameldowaniem się w hotelu/pensjonacie okazać pracownikowi recepcji Kartę Stałego Klienta otrzymaną w trakcie ostatniego pobytu w jednym z obiektów noclegowych Spółki.
  8. Karta Stałego Klienta jest nieważna, jeżeli została uszkodzona w sposób, który uniemożliwia identyfikację osoby uprawnionej lub nasuwa podejrzenia co do jej autentyczności.
  9. Dane osobowe uczestnika programu są przechowywane zgodnie ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926 z późn. zm.).
  10. Każdy uczestnik programu ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz wniesienia sprzeciwu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926 z późn. zm.).
  11. Rabaty z programu lojalnościowego nie mogą być łączone z innymi ofertami promocyjnymi, Gość sam wybiera najbardziej korzystną finansowo dla siebie w danej chwili ofertę.
  12. Klient po podpisaniu Karty Uczestnika Programu Lojalnościowego POLSKIE TATRY S.A. akceptuje treść regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych.
  13. Administratorem danych osobowych jest Spółka POLSKIE TATRY S.A. z siedzibą ul. Droga do Białego 7c, 34-500 Zakopane. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany w niniejszym regulaminie.
  14. Regulamin obowiązuje od dnia 10.05.2010r. do odwołania.


 

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Jeśli odmówisz używania plików cookie, ta witryna może nie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Akceptuj wszystkie
Zrezygnuj z wszystkich
Analytics
Narzędzia używane do analizy danych w celu pomiaru skuteczności strony internetowej i zrozumienia, jak ona działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć